ŠKODA

Zobrazené produkty

APR Valve Spring System - sada ventilových pružín Zobraziť väčšie

APR Valve Spring System - sada ventilových pružín

APR-MS100085

720,00 €

APR sada kužeľových ventilových pružín s miskami a sedlami

Viac detailov

Detaily

APR Valve Spring System

APR Valve Spring System je ľahký a vysoko výkonný upgrade navrhnutý pre zvýšenie kontroly pohybu a odstránenie plávania ventilov, ktoré je bežné pri mnohých aplikáciách.

APR dizajnová špecifikácia volala po kombinácii ventilových pružín, misiek a sedlách pružín, ktoré by svojimi vlastnosťami neprekonávali OEM ventily a nespôsobovali tým ich praskanie a poškodenie hliníkových sediel pružín, ale aby zároveň boli schopné zabezpečiť perfektnú kontrolu pohybu ventilov. Výsledkom je pokročilý dizajn, ktorý je o 28% ľahší a napriek tomu o 20% tuhší ako vysokovýkonné OEM komponenty z Golfu R a je dokázané, že tieto APR komponenty odstraňujú najslabší článok v OEM ventilovom rozvode. APR to nazýva "Výkon bez kompromisov".

Krátke fakty:

-Zvýšuje kontrolu ventilového rozvodu

-71% zníženie hmotnosti oproti OEM Golf R miskám

-19% zníženie hmotnosti oproti OEM Golf R pružinám

-20% zvýšenie tuhosti oproti OEM Golf R pružinám

-Odstraňuje problém s plávaním ventilov pri TSI motoroch s K04 turbodúchadlom

-Podporuje viacotáčkové aplikácie

-Úspora hmotnosti vďaka špeciálnemu dizajnu pružiny

-ASTM A877 OTSC oceľová pružiny

-6AL4V misky z amerického titánu

-4140 kalené chróm-molybdénové sedadlá pružín s čierneným povrchom

-Hmotnosť jednej pružiny len 29g

-Hmotnosť jednej misky len 2g

-Kompatibilné s OEM ventilmi

-Sedadlá pružín chránia hlavu valcov proti poškodeniu

Ventilové pružiny:

Na zvýšenie kontroly nad pohybom ventilov nie je nevyhnutné zvýšiť tuhosť pružiny, ale znížiť jej hmotnosť. APR ventilové pružiny využívajú kužeľový dizajn, ktorý umožňuje zníženie hmotnosti nielen samotnej pružiny, ale aj misky. Pružiny sú vyrobené z drôtu oválneho prierezu, ktorý umožňuje rovnomerné rozloženie namáhania, čo má za následok lepšiu kontrolu pri vysokých otáčkach pri prechode cez nebezpečnú zónu harmonickej rezonancie, ktorá ma za následok tzv. plávanie ventilov. Odľahčená konštrukcia takisto výrazne prispieva k presnému ovládaniu ventilov bez nutnosti prehnaného zvýšenia tuhosti pružín, ktoré ako bolo preukázané, má za následok praskanie OEM ventilov. Každá ventilová pružina váži len 29 gramov a predstavuje zníženie hmotnosti o 19% v porovnaní s OEM pružinou s Golf-u R. Výsledkom je vysoko prepracovaný dizajn, ktorý je  tak ako všetky produkty APR tzv. "plug and play" konštrukcie!

Misky ventilových pružín:

Vďaka  použitiu kužeľového dizajnu boli APR inžinieri schopní navrhnúť a vyrobiť misky ventilových pružín, ktoré sú menšie ako sériové a redukujú hmotnosť tak ako je to len možné. V snahe ponúknuť extrémnu úsporu hmotnosti, až 71% oproti OEM miskám z Golf-u R, bol na ich výrobu vybratý materiál 6AL4V. Jedná sa o titán vybratý pre svoju vysokú pevnosť a nízku hmotnosť - len 2g na misku! Tým, že misky ponúkajú vynikajúcu úsporu hmotnosti je dosiahnutá výnimočná kontrola nad pohybom ventilov, zatiaľ čo sa vyžaduje len mierny 20% nárast v tuhosti ventilových pružín oproti tým OEM z Golf-u R.

Sedlá ventilových pružín:

Často prehliadaným komponentom pri vylepšovaní ventilového rozvodu sú sedlá ventilových pružín. Továrenské hlavy valcov sú vyrobené z hliníku a zvýšený tlak na ventilovú pružinu môže pri priamom kontakte pružiny s hlavou deformovať alebo narušiť dosadaciu plochu. Aby sa tomu zabránilo tak APR inžinieri navrhli sedlá ventilových pružín z chróm-molybdénovej ocele 4140, ktorá bola tepelne spracovaná. Ich povrch je chránený špeciálnou povrchovou úpravou. Sedlá pružín sú dostatočne pevné, aby vydržali tlak pružiny a poskytovali presnú dosadaciu plochu, ktorá rovnomerne rozkladá zaťaženie pružiny na väčšiu plochu ako samotná pružina, čo umožňuje zvýšiť tuhosť pružiny bez negatívnych vedľajších účinkov na hliníkovú hlavu valcov.

Eliminácia plávania ventilov:

Nie je nezvyčajné, že pri OEM ventilových pružinách dochádza k plávaniu ventilov dokonca aj pod OEM hranicou pre maximálne otáčok. Pri niektorých aplikáciách ako je 2.0 TSI s K04 turbodúchadlom je známe že, protitlak z turba nútiť výfukové ventily zostať otvorené. Tento jav bolo zaznamenaný pri vozidlách s príliš slabými OEM ventilovými pružinami alebo vyšším kilometrovým nábehom kde OEM pružiny v priebehu času jednoducho stratili svoju tuhosť.

Tento problém sprevádza vynechávanie, najčastejšie nad hranicou 5000 ot/min. V extrémnych prípadoch sú ventily nútené nasilu zostať otvorené a vozidlo tak nemôže ďalej zrýchľovať. Rýchla diagnostika z váhy vzduchu a snímača plniaceho tlaku pri plne otvorenej škrtiacej klapke ukáže náhly nárast plniaceho tlaku s okamžitou stratou prietoku vzduchu, pretože tlak zo spaľovacieho priestoru preniká cez otvorené ventily späť do sacieho potrubia.

Pri iných aplikáciách môže plávanie ventilov nastať tesne za OEM hranicou pre maximálne otáčky. Zatiaľ čo ďalšie komponenty ako sú pevnejšie ventily, ktoré sú často vyžadované pre vysokootáčkové aplikácie, APR Valve Spring System dokáže eliminovať plávanie ventilov aj mimo otáčkových obmedzení (ďaleko za ich hranicou) ďalších komponentov ventilového rozvodu.

Recenzie a hodnotenie

Zákazníci zatiaľ nenapísali komentár ku tomuto produktu.

Napísať hodnotenie

APR Valve Spring System - sada ventilových pružín

APR Valve Spring System - sada ventilových pružín

APR sada kužeľových ventilových pružín s miskami a sedlami

Napísať hodnotenie

30 podobných produktov v rovnakej kategórii: