AUDI

Zobrazené produkty

APR Stage I úprava riadiacej jednotky chiptuning Audi A3 8V 2.0 TFSI Zobraziť väčšie

APR Stage I úprava riadiacej jednotky chiptuning Audi A3 8V 2.0 TFSI

APR-DPP-2.0T-MQB-IS20-SP

750,00 €

APR Úprava riadiacej jednotky motora pre Audi A3 8V 2.0 TFSI

Viac detailov

Detaily

APR predstavuje ultimátnu úpravu riadiacej jednotky pre tretiu generáciu motora 2.0 TSI/TFSI, ktorý sa nachádza vo vozidlách postavených na novej MQB platforme koncernu Volkswagen. APR úprava riadiacej jednotky je ponúkaná v niekoľkých variantoch podľa oktánového čísla a je konvenčne vykonávaná prehraním softvéru cez OBD-II zásuvku- bez fyzického zásahu do riadiacej jednotky.

Continental SIMOS 12 & 18 motorový manažment je zodpovedný za správny chod motora počas konštantne sa meniacich okolitých a záťažových podmienok. S naprogramovanými kompenzačnými algoritmami pre rôzne podnebie, nadmorskú výšku a mieru zaťaženia, je sériová riadiaca jednotka ďaleko komplexnejšia a inteligentnejšia ako iné jednotky, ktoré sa nachádzajú v iných vozidlách iných značiek na trhu.

APR inžinieri preto strávili mesiace ladením, vrátane mnohých hodín testovania na vlastnej motorovej brzde a na pretekárskej dráhe. Vďaka dôkladnému porozumeniu fungovaniu všetkých štruktúr regulačné jednotky, APR kalibračný inžinieri správne zvýšili výkon a krútiaci moment už od voľnobežných otáčok až po obmedzovač. APR úprava riadiacej jednotky zvyšuje tlak turbodúchadla, optimalizuje časovanie vačkových hriadeľov, zdvih ventilov, časovanie zapaľovania, reguláciu lambda sond a mnoho ďalšieho pre docielenie vyššieho výkonu, krútiaceho momentu a ich hladkého priebehu. Za použitia APR vlastného vysoko-rýchlostného logovacieho programu tím kalibračných inžinierov mohol počas vývoja presne sledovať dopady všetkých zmien, aby sa uistili, že táto úprava riadiacej jednotky nezhorší jazdné vlastnosti a dennú použiteľnosť tohto motora.

APR úprava riadiacej jednotky sprostredkúva excelentný skok ako pri výkone tak aj pri krútiacom momente. To všetko pri zachovaní originálneho nastavenia senzorov klepania a iných zabudovaných ochranných prvkov. Výsledkom je bezpečné a excelentné zvýšenie výkonu, ktorý je optimalizovaný pre rôzne druhy paliva. APR to nazýva  "výkon bez kompromisov".


Fáza APR úprav:

APR úpravy riadiacej jednotky sú dostupné v niekoľkých fázach (Stage-och), ktoré sú kalibrované pre rôzne druhy paliva ako pre sériový motor, tak aj pre motor s rôznymi hardvérovými modifikáciami. Všetky úpravy sú kalibrované pre prípadné použitie APR karbónového sania, APR intercooler-u (chladiča nasávaného vzduchu), APR 1. dielu výfuku alebo celého Catback výfukového systému, prípadne aj pre ďalšie menšie úpravy, ktoré Vám radi odporučíme.

APR Stage I úprava riadiace jednotky je navrhnutá pre sériový motor bez potreby ďalších mechanických úprav. S obyčajnou úpravou riadiacej jednotky APR kalibrační inžinieri namerali vyšší maximálny výkon a to až 316hp a krútiaci moment až 516Nm za použitia 98 oktánového paliva. Veľký nárast výkonu a krútiaceho momentu je v celom spektre otáčok a dosahuje až +87hp a 155Nm!!! Ešte vyššie hodnoty boli namerané za použitia závodného 104 oktánového benzínu. Zvýšenie výkonu transformuje auto vo výnimočne rýchle vozidlo. Za použitia pokročilých GPS meracích prístrojov bolo namerané, na IHRA certifikovanej závodnej dráhe pre dragstery, masívne zlepšenie času na 1/4 míle. APR inžinieri vykonali niekoľko testov a vozidlo s APR Stage I úpravou bolo v cieli o 1,094 sekundy rýchlejšie a s o 21 km/h vyššou koncovou rýchlosťou.

APR Stage I ECU Upgrade je k dispozícii v dvoch výkonových kategóriách:

APR Stage I Lower Outputs - úprava riadiacej jednotky určená pre zákazníkov, ktorí majú z nejakých dôvodov obavy o prevodové ústrojenstvo svojho vozidla a chcú zachovať jeho sériový charakter s miernejším nárastom výkonu a krútiaceho momentu. Táto úprava poskytne motoru výkon 292hp a krútiaci moment 455Nm na 95oct mape, 295hp a 456Nm na 98oct mape resp. 299hp a 456Nm na 104oct mape (viď grafy nižšie).

APR Stage I Higher Outputs - úprava riadiacej jednotky určená pre zákazníkov, ktorí chcú využiť celý potenciál tejto úpravy a chcú zo svojho vozidla dostať maximum výkonu a krútiaceho momentu. Táto úprava je tak isto určená pre sériové vozidlo bez nutnosti ďalších úprav. Veľmi odporúčaná je ale montáž minimálne APR karbónového sania, kde potom úprava spoľahlivo poskytne výkon 305hp a krútiaci moment 505Nm na 95oct mape, 316hp a 516Nm na 98oct mape resp. 329hp a 520Nm na 104oct mape.

Poznámka:

- Všetky úpravy sú dostupné v niekoľkých verziách podľa oktánového čísla benzínu, ktorý máte v okolí. Podporované sú 95, 98 a 104 oktánové palivá.

- Nenechajte sa zmiasť slabšími úpravcami, aby sa dosiahlo udávaných hodnôt výkonu a krútiaceho momentu úprava softvéru DSG prevodovky nie je v prípade úpravy výkonu od APR potrebná.


APR Stage I - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu

APR Stage I Lower Outputs - 95 oktánový benzín

APR Stage I Lower Outputs - 98 oktánový benzín

APR Stage I Lower Outputs - 104 oktánový závodný benzín

APR Stage I Higher Outputs - 95 oktánový benzín

APR Stage I Higher Outputs - 98 oktánový benzín

APR Stage I Higher Outputs - 104 oktánový závodný benzín

Nárast výkonu oproti sériovému


APR Stage I ECU Upgrade - Lower Outputs

APR Stage I Lower Outputs úprava riadiacej jednotky je určená pre úplne sériové auto bez nutnosti ďalších úprav. Aj tak je ale možné ďalej zvýšiť výkon inštaláciou nasledovných komponentov.

Odporúčané úpravy

Športové sania:

1) APR 1. časť karbónového sania

2) APR 2.časť karbónového sania

3) Volkswagen Racing R600 športové sanie

4) CTS Turbo športové sanie

5) Forge Motorsport karbónové sanie

Intercooler:

1) APR Intercooler kit

1. diel výfuku:

1) APR 1. diel výfuku

Prevodovka:

1) Helix spojková sada - manuálna prevodovka

2) APR DQ250 DSG and S Tronic TCU Upgrade - automatická prevodovka

3) APR Short Shfter system - systém skrátenia dráh radiacej páky

Silikónové hadice:

1) APR silikónové hadice intercoolera

2) APR silikónová hadica chladiacej kvapaliny

Separácia oleja:

1) APR Oil Catch Tank

Turbodúchadlo:

1) APR Turbo Muffler Delete kit

Mazanie:

1) Millers CFS 5w40 NT - plne syntetický motorový olej s nanočasticami

Catback výfuky:

V príprave...

- Všetky povinné aj voliteľné komponenty vieme zabezpečiť a dodať. Pre informácie ohľadom cenovej ponuky a doby dodania píšte na predaj@h-p-s.sk


APR Stage I ECU Upgrade - Higher Outputs

APR Stage I Higher Outputs úprava riadiacej jednotky je určená pre úplne sériové auto. Aj tak je ale možné ďalej zvýšiť výkon inštaláciou nasledovných komponentov.

Vysoko odporúčané úpravy

Športové sania:

1) APR 1. časť karbónového sania

2) APR 2.časť karbónového sania

3) Volkswagen Racing R600 športové sanie

4) CTS Turbo športové sanie

5) Forge Motorsport karbónové sanie

Prevodovka:

1) Helix spojková sada - manuálna prevodovka

2) APR DQ250 DSG and S Tronic TCU Upgrade - automatická prevodovka

Odporúčané úpravy

Intercooler:

1) APR Intercooler kit

1. diel výfuku:

1) APR 1. diel výfuku

Prevodovka:

1) APR Short Shfter system - systém skrátenia dráh radiacej páky

Silikónové hadice:

1) APR silikónové hadice intercoolera

2) APR silikónová hadica chladiacej kvapaliny

Separácia oleja:

1) APR Oil Catch Tank

Turbodúchadlo:

1) APR Turbo Muffler Delete kit

Mazanie:

1) Millers CFS 5w40 NT - plne syntetický motorový olej s nanočasticami

Catback výfuky:

V príprave...

- Všetky povinné aj voliteľné komponenty vieme zabezpečiť a dodať. Pre informácie ohľadom cenovej ponuky a doby dodania píšte na predaj@h-p-s.sk


Určenie:

Pre všetky vozidlá postavené na MQB platforme s motorom 2.0 TSI/TFSI 220/230hp

ŠKODA Octavia III RS

ŠKODA Octavia III RS 230

VW Golf 7 GTI

VW Golf 7 GTI Performance

AUDI A3 8V

AUDI TT 8S

- Kódy podporovaných motorov zatiaľ sú: CNTC, CHHB, CHHA, CNTA

- Prvé tri písmená kódu motora môžete nájsť na bielej nálepke na boku motora

Dôležitá poznámka:

VW AG produkuje mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnymi kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom na toto množstvo môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je softvér už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku, môžete zistiť kontaktovaním ( predaj@h-p-s.sk ) alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.


Podmienky pri ďalších úpravách:

V prípade, že si od nás necháte upraviť riadiacu jednotku motora na fázu APR Stage I a do budúcnosti budete plánovať dosadenie ďalších komponentov, pre ktoré bude nutné upraviť riadiacu jednotku motora na APR Stage II, budete mať v prípade zakúpenia dielov od nás možnosť upgradu Vašej APR Stage I na APR Stage II zadarmo - pri zakúpení APR Cast downpipe 1. dielu výfuku u nás bude upgrade na APR Stage II zadarmo. V prípade zakúpenia iného 1. dielu výfuku než APR Cast downpipe výfuku je cena za upgrade zo Stage I na Stage II 199€ bez DPH (v prípade nevhodného 1. dielu výfuku nemôžeme ručiť za výsledok, preto sa prosím vopred informujte o možnostiach). Pri zakúpení tohto výfuku z iného zdroja ako od nás si účtujeme za prehratie riadiacej jednotky manipulačný poplatok 50€ bez DPH.


Recenzie a hodnotenie

Zákazníci zatiaľ nenapísali komentár ku tomuto produktu.

Napísať hodnotenie

APR Stage I úprava riadiacej jednotky chiptuning Audi A3 8V 2.0 TFSI

APR Stage I úprava riadiacej jednotky chiptuning Audi A3 8V 2.0 TFSI

APR Úprava riadiacej jednotky motora pre Audi A3 8V 2.0 TFSI

Napísať hodnotenie

30 podobných produktov v rovnakej kategórii: